Eslemezgi şimdi bebek sadece solu emmek istiyor ya yani bebek sağ kolunun üstüne yatıyor değil mi , işte aynı şekilde yatırcaksın ama sağ göğsünü vericeksin bebek sağ kolunun altında kalıcak , solu emdiğini sanıcak , bi dene bak bende işe yaramıştı ☺️ Kimsenin dediğine kulak asma bebek bu yani ne yapacağı belli olmuyor ki , atak zamanları oluyor vs normal yaşadığın durum☺️