Merhaba kızlar bende pko var bu ay prgestan,glifor,vitamin ve inositol kullandım reglim 10 gün gecikti ben 2 gün geçince hem erken hemde kaset test yaptım negatif ama göğüslerim o kadar ağrıyorki 10 gündürde regl olmadım akıntımda çok normalde progestanla ve bu kadar ilaçla adet olmam gerekmiyormuydu bana yardımcı olurmusunuz fikir verirmisinizz