Bende başta erkek gördüm. Sonra bana kızın olacak dediler. Baya kız gördüm. En son erkek gördüm erkek bebeğin dediler. Hatta rüyada ultrasonda gördüm😂 daha 12 haftalığım 11 haftalıkken doktor kıza benzetti. Cinsiyeti ne olursa olsun önemli olan sağlıklı olması . Sadece gerçekten insan merak ediyor. Bakalım cinsiyeti ne olacak