arkadaşlar bi kaç tane post açtım ama hiç bilgili olupta yazan olmadı.. ben korona oldum ve doğum yapcam bu hafta 40. haftamı geçtim koronalaları şehir hastanesinde doğurtuyorlarmış ve sezeryan oluyor diye duydum bu doğrumu yani ben sezeryan istemiyorum mesela normal doğum istiyorum suni sancıyla başlatmazlarmı lütfen bilgili olan yazsın burda çok fazla oraya gidipte doğum yapan olduğunu biliyorum 🙏🏻🙏🏻 bu arada memnunmuydunuz?