fatmaon hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim. 2 buçuk aylık bebeğim var, tecrübelerim ve çevremdeki annelerin sıkıntılarını da görerek, her ne marka olacaksa fark etmez, kabin tipi bebek arabası olmalı. Hafif, seni yormayacak, bozuk yollarda seni de bebeği de rahatsız etmeyecek bütçene uygun bir araba bakabilirsin(malum Türkiye nin her yerinde sürekli bi kazı çalışması var, engelli ve yayalar için kaldırımlar rezil durumda)
Ben, içinde puseti de var diye pierre cardin karma plus traveli tercih ettim. Şasesi sağlam ama tekerlekler beş para etmez, kriterlerini belirlersen, ihtiyaç doğrultusunda bir çok model mevcut 🌸