Cansel60 Merhaba benım tiroid yüksek cıkmıs acaaba sıkıntı varmı cok korkuyorum ebe bebekteki beyin gelişimini etkiler diyo bilen yardımcı olabilir mi lütfen
Fnen Cansel60 evet beyin gelişimini etkiliyor, benim de 4 çıktı gebelikte yüksek bir değer, dahiliye doktoruna gittim ilaç başladı, düştü zaten hemen, değerin 1 civarında seyretmesi lazım
ikizlerinannesi97 Cansel60 gebelikte bendede çıktı 4 aydır ilaç kullanıyorum 4 ayda yeni düştü daha dahile doktoruna muhakkak görün ilacıda aksatma ilaç kullanılmadıgı zaman bebeğe etki ediyor troid geçmiş olsun 😊
aysegul8 Cansel60 Bir düşükten sonra troid problemim olduğunu öğrendim. Değerim 9larda çıkmıştı. Gebelik planlarken başladım ilaca 37 haftalık olduk devam ediyoruz. Düzenli kullanın ilacı aynı saatlerde almaya dikkat edin düzene giriyor
Aynur35 Cansel60 canım strese girme çok kişide çıkıyor gebeliğe bağlı olarak ilaçla düzeliyor değerin kaç bilmiyorum ama eskiden hamile olmayan biri için olan aralık normal kabul edilirdi sonra hamilelerde 2.5 altı olması gerektiğine karar verildi bu zeka geriliği,düşük gibi durumlar çok aşırı yüksek çıktığı zamanlar için geçerli ki bu da kesin öyle olacak değil sadece ihtimali fazla olabilir anlamında felaket senaryoları söylenir yada okursun nette de ama onlara hiç bakma çok bilgi kirliliği var endişe edecek birşey yok sadece doktoruna söyle ya kendi verir y dahiliyeye yada alanında uzman bölüme yönlendirir o da sana ilaç verir benim de yüksek çıkmıştı şuan ilaç kullanıyorum bende korkacak bişey yok :)
Cansel60 ikizlerinannesi97 ben bugun saglık ocagından ogrendım tiroid fazla oldugunu ve cok korkuyorum haftaya pazartesi kontrolum var kendi doktoruma
Nilinannesicc Kaçıncı haftada farkedildi hanımla benim 6. Haftamda tsh 3,77 çıktı keşke Bi kaç hafta önce baktirsaydim diye çok üzüldüm. Bende 37.5 luk hap kullaniyorum
Nilinannesicc Cansel60 önemli olan t4 diye biliyorum o normalse hiçbir şey olmaz inşallah içimizi ferah tutalim
Nilinannesicc Mp182 genellikle bu haftalarda öğreniliyor dedi doktorum içiniz rahat olsun. Bebisler annelerinin güzelce her şeylerini son damlasına kadar alırlar. Olan anneye olur demişti bide. İçimizi rahat tutalım. Bende çok pimpirikliyim😔
Baldandamla Cansel60 Bende dün tiroidimin çok çok düşük olduğunu öğrendim tekrar tahlil istendi ve doktor bebeği etkileyebilir dedi aynı endişe bende de var baya düşülmüş çünkü
Ahenk-2017 Cansel60 ben bebeğimin birini troidim yüksekmiş bılmıyordum kaybettım su an ılaç kullanıuorum ıns sorunsuz bir hamılelık ve doğum geçiririz
ikizlerinannesi97 Cansel60 kendi doktorunuz vermez dahiliye veriyor ilacı kendi doktorunuz dahiliyeye gönderecektir Siz dahiliye içinde sıra alın şimdiden o gün ikisine bir görünürsünüz
Esra_Anne Ben hamilelik öncesinde öğrendim tiroidim az çalışıyordu. 4. Aydır kullanıyorum üçünde ayımda hamile kaldım şuan 8 haftalığız ilacı kullanmaya devam ediyorum. Doktorum hiç bir sorun olmaz ilaçlarını düzenli kullanmaya ve hangi miligramda kullanıyorsan o şekilde kullanmaya devam et dedi. Her ay kan veriyorum sonuca göre kullanıp kullanmayacağım belli oluyor.
Beyzanrr Cansel60 canım sen ebe ye bakma o bende vardı gebeliğe bağlı guatr dedi doktorda bana sen sadece tedirgin olup canını sıkma dua et yeter doktor hap verdiyse dikkatli kullan aksatmamaya özen göster biz şimdi 1 ay ara verdik değerler düştüğü için sonra tekrar başlıyvaz Allah’ın izniyle bişey olmaz sen kalbini ferah tut dediğim gibi sadece ilacının özenle kullan nasıl dediyse doktor
Cansel60 Beyzanrr kendi doktoruma yazdım dahıleye gıtmem gerektıgını soyledı ilac verırsede ona gostermem gerektıgını soyledı
nurcanumann 7+4 te öğrendim bende tsh 5.25 çıktı doktorum hemen endokrinoloji ve metabolizma hastalıkları bölümüne yönlendirdi çok düşük dozda ilaç başladık yarım yarım alıyorum sabahları aç karna, ilk öğrendiğimde bende çok endişeliydim zeka geriliği düşük riski vs internette okuduğumda ama araştırıp hemşirelere sorduğumda ilaç kullanıp sık sık kontrole gittiğimizde bi problem olmayacağını öğrendim şuan daha iyiyim o yüzden içiniz rahat olsun🙏🏻