Merhaba kızlar aralıkta aşılama oldum ama tutmadı o ay pembe şekilde adet gördüm böyle adetten farklı test vermistim geçen ay ama bişe çıkmadı bu ayda 10 gün gecikmem var erken gebelik testlerim verdı hepsi negatif bi belirtim yok sadece kahverengi sümüksü bi akıntım gelmisti dün böyle testlerde çıkmayıp kanda çıkan ya da geç dölllenme yaşayan arkadaşlarım tecrübelerinizi paylaşırmısınız🙏