EliffGrses
Port bebe daha kullanışsız olur çünkü yatırıcağınız bölüm olmayabilir. Ben bebek arabası ile gittim havaalanında ondaydı, uçağın kapısında arabayı teslim ettik. Ana kucağını yanıma aldım ama kullanmadık zaten kullanamıyorsunuz yukarı el bagajı bölümüne koyduk. Bebeğim kucağımdaydı sizin kemerinize bağlanan küçük bi kemer var onunla bağlıyor hostesler. Arabanız varsa yanınıza alabilirsiniz sizde, ama kanguru da olabilir rahat ediyorsanız. Bence daha rahat olur. Benim bebeğim çok ufaktı kullanamıyordum. Onun dışında genelde uyudukları için kolay olur muhtemelen, benim ki sadece inerken uyanıktı onda da huysuzlanmadı, kalkarken ve inerken emzirin ya da emzik verin ki kulaklar basınçtan etkilenmesin.