Deniz7 Güneşe dikkat edin, akşamüstü saatlerini tercih edin. Ben ikindinden önce hiç girmedim, 1 saat kadar denizde kalıyorum doktor izin verdiği sürece sakıncası yok yararı var aksine. Dalgalıyken ve kirliyken girmiyorum. Güneş kremini de çok kullanmıyorum akşamüstü girdiğim için gerek duymuyorum ama teninize bağlı tabi. Ben buğday tenliyim, yanmıyorum kolay kolay.