Ezoliii1 Merhaba ben 20 haftalık hamileyim ne yapsam bitmeyen bir kaşıntı ve akıntım var. Sebamend intim jel kullanmak istiyırum acaba sorun olur mu?
Uri Ezoliii1 o haftalarda aynısını bende yaşadım ama zamanla geçdi kendiliginden korkulacak birşry yok canım))
Deletedmom623737 Ezoliii1 Kendiliğinden herkeste geçmiyor maalesef benim geçmeyi Bırak daha çok ilerlemişti ihmal edilmemesi gereken bir şey doktoruna söyle kesin idrar tahlili yaptır sağlık ocagından götür doktoruna bide her hangi farklı bir şey kullanma bence
Hazelhazel Ezoliii1 canım bir şişeye kaynamış şu koy sirkede koy soğuduktan sonra sürekli kendini bu su ile temizle başka birsey kullanmana gerek yok ve kendini kuru tutmaya özen göster işine yaricak inş
BayBaby Ezoliii1 kullanmayın bence. Travazol krem alın eczaneden gece yatan sürün büyük oranda rahatlatıyor sabaha
Ezoliii1 Deletedmom623737 sordum kullanmasan daha iyi ama kullansan da bir sorun yaşayacağını sanmıyorum dedi 🤷🏻♀️