Hanimlar dun detayli ultrasona girdim ve bebegimin kalbinde parliklik oldugunu soyledi doktor boyle olup sonrasin da parlaklik kaybolan oldumu daha oncesinde baska bir hastaneye gitmistim ozele ordaki doktorda soylemisti bayagi oluyor hala kaybolmamis parlaklik😐