Merhaba hanımlar adetim gecikti 31 gündür bugün doktora gittim polikistik over teşhisi konuldu kan tahlili verdim öğleden sonra çıkacak internette biraz araştırma yaptım da kısırlığa neden olabilir mis bu durumu yaşayan varmı aranızda Bilgi verir misiniz? Ayrıca yeni evliyim 1 yıl çocuk düşünmeyin korunun dedi neden acaba bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?