Adete iki gün kala normal bir kaset teste öğrendim. Kan verdim beta 242 çıktı adet olmam gerek günde genel testleri de yaptı aile hekimim troidlerim az çalıştığı için ilaç verdi. 3 4 gün daha bekledim hastaneye gittim tam 5 haftalık kese gördük 6+2 de kalp atışını duydum normalde folik asit içiyordum iki aydır ama doktor o ağır vs dedi ve başka bir marka verdi 4 mg. Şuan da 9 haftaligiz bakalım yarın gidicez neler değişti öğrenmiş oluruz