Denizmrt ayni sorun canim bende sonuç göstermek ve ac karna bir kac tahlil vermem gerekiyordu ondan sabah erkenden o yağmurda gittim dünki o hatirlatmayi yapana kadar doktorlar grevde diye mesaj atsaymışlar iyiydi artik bekleki yeniden randevu oluşsun