Kızlar 4 aylık gebeyim , gebeliğe bağlı tiroidim oldu tahlillerimi 4 aya kadar özel hastanede yaptırıyordum bu gün devlet hastanesinde tahlil verdim doktor da persembe günü gel ilaçlarını düzenleyelim deyince neden bi daha özele gideyim ki diye düşündüm normalde devlette tahlilimi yaptırıp özel hastanedeki doktoruma götürecektim hiç aklımda yoktu. Sizce devlette devam edeyim mi bu sürece