Merhaba, hala kafami karistiran bir konu, yurtdisindayken d dimere bakilmisti bende yüksek ciktmisti, kan sulandirici ya başlamışdım, Turkiyeye döndüm doktorum ona hamilelikte bakilmaz gerek yok diyor, bazi hamile kadinlar da iğne kullanmalarina ragmen d dimer düşmuyor, başına gelen oldu mu? nasil bir yola izliyorsunuz? saglikci olan varsa belki duymustur
not:kovid olmadım