Merhaba Arkadaslar👋🏽
1 sene icinde 3 sefer düsük yaptim. Doktor 2 ay vucudunu dinlendir dedi. Ben 5 ay bekledim sonra beklemedigim an hamileyim. Bir bebegim olsun cok istiyorum. Guvatir var bende, degerlerim pek iyi degildi son iki düsügümü yasadigimda. Ilk hamileligim 11 haftasinda sona erdi. Kalbi durmustu bebegimin. Ondan sonrakilerinde kalbini dinleyemeden sona erdi yani 5 haftalikken en fazla. Ilkinde kürtaj oldum, son ikiside kanamayla bitti. Suan hamileyim ve cok korkuyorum, nelere dikkat etmem lazim. Kontrollerimi oldum, doktor hap verdi düsüge engel olan birseymis.