Aleynaozkayaa Bir önceki postta dediğim gibi sancılarım vardı bikaç gündür de çok baskı hissediyodum doktorum suni sancıyla alalım dedi ilk kabul etmedim ama ertesi gün nişanım geldi baya kahverengi artık yatışını yapıyorum dedi ve 10 saat önce yatılşım yapıldı suni sancı alıyorum ama çok yavaş 10 saniyede bir damla alıyorum şu an 3 cm açıklıgım var bir cm daha sonra epidural yapıcaz... bana dua edin bu akşama kadar kavuşayım oğluma bir avazda 🤗
parasetamoll Aleynaozkayaa allah bir sancıda bi nefeste kurtarsın bana da dualarında yer ver bebeğim sağlıklı doğsun💙 sağ Salim kucağına almayı nasip eylesin rabbim 💙💙
Damla6606 Aleynaozkayaa haydi hayırlısı olsun inşallah canım benim sag saglim kavuş yavruna sende bna dua et bende alıyım artık kızçemi sag saglim kucagıma 🙂🤗😍😘
Hatice44 Aleynaozkayaa ay cnm kaç kg çocuğun 🙏🏻 Rabbim sağlıcakla kavuştursun sizi💕💕💕erkenci çıkmış 💗💗
Nesrin34 Epidural anestezili Doğum istiyorum bende ama korkuyorum ileride bel fıtığı olma riski çok yüksekmiş sizce ne kadar doğru?
Aleynaozkayaa Nesrin34 her dogum türünde bir risk var sonuçta... doktoruma güveniyorum hiçbir sorun olmayacagını söyledi. Ama tabi kesin bişey diyemeyiz Allaha emanet gidiyorum işte napim😂