Cansusu Kızlar 8 haftalık hamileyim ,kahvaltı yapamıyorum hiç canım istemiyor yumurta hiç yiyemiyorum bebeğim beslenmeyecek diye korkuyorum ,varmı böyle olan
Prensesannesiii03 Cansusu ben hiç bir öğün yiyemezdim aç gezerdim resmen ama ilk üç ay bebek anneden besleniyormuş zaten
Aylin_16 Cansusu 23. Haftamdayım daha yeni yeni bişeyler yiyorum bulantım ve mide yanmam da halen var iki hamileliğim de böyleydi bi sorun olmadı bebeklerim 3650gr ve 3400gr doğdu çok şükür hamilelikte normal şeyler bunlar bebek besleniyor yani korkmayın zaten ilerleyen aylarda multivitamin yazıyor doktor
Birannisbirbebis Bende yapamazdım açlıktan ağladığımı bilirim. Korkma zamanla düzelicek sonra ne çok yedim diceksin 😆
Cansusu Prensesannesiii03 Evwt öyle doğru tabi ama yemezsem kanımdan da yeterki beklenemez diye düşünüyorum
Cansusu Prensesannesiii03 Evwt öyle doğru tabi ama yemezsem kanımdan da yeterki beklenemez diye düşünüyorum
Msl22 Aylin_16 Bende 23 24 e giricem hala kusuyorum ama geri yiyorum vitaminlerimi aliyorum aksatmiyoruk arti toz magnezyum iciyorum ama bebis kac gr suan bilmiyorum aniden bulantı geliyor bugünde aynısı oldu kusmaktan yoruldum bulanti ilaçları zaten daha cok kusturuyornbeni artik icmiyorum
Cansusu Aylin_16 Hımm ayyy iyi biraz olsun rahatladım kendimi vicdanen rahatsız hissediyordum bebeğimi besleyemiyorum diye