Ben de doğum yapacağım bir iki hafta içinde. Hastaneden çıkmadan veya 7 günlük yaptırmayın düşünüyordum ama yeni doğduğunda hemen yapmıyorlarmış bebek kendini toplayan kadar. En erken 7 günlükkekn yaptırabiriz ama onu da aile hekimime konuştum çok küçük diyor 40 ı içinde veya 40 çıkar çıkmaz yaptırrısanız daha iyi olur bebek kendini toparlar diyor. Eşim de öyle istiyor. 40 ı çıkmadan yaptıracağım inşallah. 20 25 günlükkekn falan düşünüyorum. Hayırlısıyla bir doğusunda hele