Deletedmom455465 Kızlar rutin kan tahlili verdim toxoplazma biyokimya falan 6 tüpe yakın kan verdim. Şimdi baktım vitaminler istememiş. Ben de demiri d vitaminimi çok merak ediyordum. Sağlık ocağında yaparlar mı hastane biraz uzak da ??? 8. Haftaligiz buarada
Busenil Sağlık ocağına zaten gidip kan vermek zorundasın senin kaydını aliyolar hamile olduğun için detaylı kan testi istiyolar
Deletedmom455465 Busenil aaa öyle mi yarin sabahtan gidip yaptirayim o zaman. Kaydımı yaptırdım ama tahlilden bahsetmemişlerdi böylece eksik tahliller de yapilir. Teşekkür ederimmm