Kavakyellerihercai Gebelikte göğsünüz ağrımayınca gebeliğinizi normal ilerledi mi doğumdan sonra sütünüz geldi mi
mintirik Kavakyellerihercai benim de ağrım yok ilk haftalar olmuştu 7.haftadan sonra geçti bir problem olacağını sanmıyorum
Kavakyellerihercai mintirik ya inşallah daha kalp atışı duymadım endişeleniyorum göğüs ağrısından bahşediyor çünkü gebeler ilk belirtilerden biri
mintirik Kavakyellerihercai her hamilelikte kesin olacak bir belirti değil merak etmeyin. Nasıl herkes kusmuyor bulantı yaşamıyor onun gibi herkeste farklı stres daha zararlı olur sakin olun tadını çıkarın🌸
Prensesannesiii03 Kavakyellerihercai canm benim göğüslerimde ne hassasiyet oldu nede ağrı hiç bi değişiklik olmadı şuan 36 haftalığım 20. Haftalarda göğsümden süt gelmeye başladı doğum yaptığımda sütüm olurmu olmazmı bilmiyorum arada geliyor yine ama göğsünde hassasiyet yok diye bebeğe bişey olmaz
Redbird Kavakyellerihercai benim de 7. Haftaydı sanırım kesildi ne hassasiyet ne ağrı kaldı 11. Haftadayız bir sorun yok muhtemelen vücut alışıyor benim doktorum öyle dedi.
Burc35 Redbird Benimde yarın 7 hafta olucak ağrım çok azaldı kesildi gibi korkmuştum yorumunuzu okuyunca rahatladım biraz
MerveNur- Kavakyellerihercai göğüs ağrısı bulantı vs yaşamadım bebeğim gayet iyi doğdu sütüm de geldi 😊
Kavakyellerihercai Happymami daha altı haftalığım ama hiçbir belirtim yok daha önceki gebeliğimde göğsüm ağrımıştı endişeleniyorum
benimmdunyamm Kavakyellerihercai benim ilk baya şiddetli vardı geçti bir sikinti yaşamadım şuan 10 haftalıgim çok hafif var
Happymami Kavakyellerihercai benim de 7.haftada başladı hemde çok yoğun şekilde 10 haftalığım göğüslerim dolmaya başladı baya büyüdü endişe etme bir kaç hafta sonra başlar seninde🌸🌸