vesilece Al benden de o kadar. İlk bebişimi kaybettiğim için şimdi 9 haftalık hamileyim ve çok gerginim. Bu da giderse diye 😞😞 mutlu olmamız gerekirken niye böyle oluyor
Fatma4495 Huzursuzluk benim ki mide bulantısı 2 haftadır perişan etti beni gece uykularımda bozuldu maalesef o yüzden çok huzursuz hissediyorum genelde 8+1 im bende