rabiatkncee 1 ölü 1 düşük kaybım var 2.kez düşüğümde doktor testler yaptı Bi sürü bana onda da protein s 44 çıktı pıhtılaşma olabilir diyorlar sizce alakası var mı bu yüzden mi kalbi duruyor
Kubraa-1 rabiatkncee merhaba bende protein s düşüklüğü yaşıyorum siz yazalı çok olmuş ama nasıl bir yol izlediniz