bluees1207 Bende Allianz tamamlayıcı kullandım yıllarca, sonra yine Allianz in doğumu da karşılayan tam paketine gectim. Tamamlayici bildiğim kadarıyla doğumu karşılamıyor. Ayrıca bebeğe de tamamlayıcı değil de tam olarak sigorta yaptırırsanız doğunca ücretli aşıları falan da karşılanıyor. Bunlar zaten çok ciddi paralar tutuyor sigortasız iken. Tamamlayıcı da sadece muayene ve tetkikler karsilaniyor. İmkanınız varsa daha üst paket tercih edin. Tamamlayıcınin çok bir avantajı kalmadı. Ben özel vitaminelerimize kadar sigortadan faydalanıyorum şuan.