Annelik09 valla sonrasında yıllarca baş ağrısı yok bel ağrısı oluyormuş, ben 17 ocakta oldum ennn ufak sorun bile olmadı, ben böyle şeylerde hep şöyle düşünürüm başıma gelecekse yolda yürürken düşüpte olabilir, elbette bele iğne giriyor hissi bile rahatsızlık verici, acaba hareket etmeden durabilir miyim ya da çok ağrır mı diye düşündüm ama bunu yapan zaten anestezi doktoru, yıllarca bunun okulunu okumuş, sonrasında bu işi yapmış, internette her şeyi okumayın arkadaşlar