Deryaaymn 10+5 oldum hala karın ve kasık ağrım var normal mi sizce bayanlar bazen dayanılmıcak bir hal alıyorda
Cigdemmylmzz Deryaaymn benimde olmuştu kasık ağrılarım şok hatta ortalama 16.haftaya kadar falan sürdü birden kramp girip işten izin alıp eve gittiğimi bile biliyorum canım