Merhaba arkadaşlar bebeğimi dün 7 şubatta kucağıma aldım.
Öncelikle bir gün öncesinde neler oldu ondan başlayayım. Eşimle beraber olduk normalde olmuyorduk zor olduğu için sonrasında ben sıcak su koyup bir lencede oturdum sıcak duş vs aldım ve sonrasında deli gibi bir ishal ile karşılaştım
Ve sonra sıklıkla gelen doğum sancıları saat 00.30 da hastaneye gittik ve bize 1 cm açıklık var yatış olmasın siz gidip evde açılmasını bekleyin dedi ebe bizde eve geldik ve ben sabah saat 6 ya kadar evde sancı çektim. Sonrasında nişan geldi ve ben hastaneye koştum gittiğimizde hala 1 cm açıklık vardı ama rahim çok esnemiş incelmiş dediler bir serum taktılar ve 2 saat sonra 3 cm oldu açıklığım sonra 5 cm çıktı ve ben bir oh dedim çünkü epudural için 5 cm açıklık şart sonra epuduralim yapıldı ve hiç bişey hissetmeden 8cm ardından 10 cm açıklık oldu doğuma alındım. Çatı basılmışım olduğu için kimse yapabileceğime inanmadı ve beni odaya getirdiler tekrar ve burda ıkınmamı orda stres yaptığımı söylediler bende odada ıkındım tam 30 dk bebeğin kafası tam ordan çıkınca doktorum da geldi ve doğum yaptım tam 5 dk sürdü doğum 10 dk da dikiş tavsiye ederim epidural doğumu çok çok çok iyi bişey 🤗 tabi evde 10 saat sancıyı da çektikten sonra😊 oğlum 39+1 haftalık 3.360 gram 49cm doğdu 🤗