Tgclvnt korkma kuzum bende aynı şekilde oksapar 0.4 vuruluyorum kendim vuruyorum koluma.Ozellikle sormuştum kas’a denk gelmiştir o yüzden morarmistir.Kasa denk getirirsen morarabilir ve ağrır demişti eczacı.Geciyor 2 güne bende bir kez kasa denk getirmiştim çünkü.Omuzdan 4 parmak aşağısı,orta parmağının ucu tam boşluk.Ben öyle hesaplıyorum aklında olsun 🙂