Asena17 Hanimlar 32 haftalik hamileyim hic catlagim yok suan ama yine de ileri ki haftalar da olurmu sizler ne durumdasiniz bu arada bebek yagi kullaniyorum yine de annem catlamis baya ve spor gecmisim var vucut esnekligi ile de alakali olabilir mi?
Ezram2121 Asena17 yok bebeğim olmaz sende benim gibi sanşlisin bendede yok karnım cam gibi ne Bi çizik nede Bi çatlama 3 CÜ gebeliğim kimin varız çıkıyor kiminde yara kiminde çatlama bende yok geçen ntsye gildim olda Bi kaç kadın gördüm karınla maf olmuş hemşile geldi üstümü kapattı dedi nasıl böyle karnini dişarda bırakmışsın nazar değecek kapattı üstümü
iremss Asena17 35te çatladım ben valla her ne ile alakalı bilemem ama şansa bırakmayn krem kullanmaya devam
Asena17 Ezram2121 masallah ne guzel bi kac kisiye sordum da asıl bu haftalar dan sonra catlama oluyor catlarsin merak etme falan dediler kafam takildi yavrum saglikli olsun ama insan yine de uzuluyor tabi vucudu yipraninca
Ezram2121 Asena17 yok canım olmaz 15 haftalik tan sonra oluyor benim karnımı kim görse diyo maşallah sende kimseye deme sende benim gibi sanşlisin
Asena17 Ezram2121 ayy cok sevindim suan valla kimseye demiyorum zaten etrafimda kimse de yok tek hamilelik yasiyorum :)))
SerraveAnnesii 30.haftada birden çatladım ben 😀 krem, yağ hep kullandım ama faydası olmadı🥲 bünyeyle alakalı biraz. Ama arkadaşımda son haftasına kadar çatlamamıştı sonra birden çatladı 😀 inşallah çatlamazsın. Bebişler sağlıkla gelsin gerisi hallolur
Gizemydag Ben düzenli krem kullanmama rağmen 36. Haftamda çatladım bebek büyüdükçe çatlıyı bence öncesinde hiç birşey yoktu