Nerminakyel01 gebeliğin ilk 3 ayında bebek oluşur, yani organları, kemikleri vs. dolayısıyla da bebeğin göbek yapması söz konusu olamaz. 4. aydan itibaren bebeğin taslağı bitmiş olur ve büyüyüp gelişmeyle uğraşır, yani bundan sonraki göbeğinize bebek diyebilirsiniz. 🥰 Ben 50 kilo 1.71 boyla hamile kaldım şu anda da 24+5 gebeyim ama bende böyle çok yemek yemiş şişkinliği var mesela, kızım hareket etmese anlamayacağım hamile olduğumu. 😅 Kimse de anlamıyor zaten. Göğüslerim normalde de büyüktü şu an aşırı aşırı büyük ve bu yüzden de göbeğim göze çarpmıyor, hamile kalmadan önceki belime bakıyorum da ip gibiymiş öyle büyüdüğünü anlıyorum ben bile. 😅🥰 Yani demem o ki biraz da yapı meselesi. 🌸💖🐣🍒