Ayliz_123 riskli gebelik binasina saat 8.30da gidin iceriye anlatın durumu oya demirci ilgilenmisti ilk gebeligim preeklemsiydi kaybettik onlar kurtardi benim hayatımida cok iyi bakilmisti simdi hala o hastaneye gidiyorum. Ozaman özelden hastaneden randevu almadan direk 8.30da danismaya girmiştim barkod veriyolar bekliyorsunuz 2 yil once o sekildeydi. Insallah bebeginizde bi sıkıntı yoktur hayırlı haberlerinizi bekliyorum. Bende tekrar gidicem ama sistem yada tel randevu alınmıyor bana mutlaka yazın olur mu gelismeleri çok memnun olurum