Reyhosi Selam hanımlar . 37 haftalık hamileyim rakibim başka bir hastanede yapılıyor . Şehir Hastanesi’ne geçmek istiyorum orada takibim yok kabul ederler mi ? Bir de refakatçi olarak eşim kalabilir mi yanımda