Merhaba hanımlar 07.02 21:25 saatinde bende doğurdum şükür .
Sürecin nasıl ilerlediğini sizlerle paylaşmak istedim .
Geçen hafta perşembe 40/60 arası değişen düzenli sancılarım ve 3 cm açılma ile doktorun evin yakın yatırmayayım demesiyle eve geldim . Eve geldikten sonra ne sancım oldu ne kasılma hiçbirşey yaşamadım . Hatta cumartesi günü kızımı sinemaya götürdüm , sinemada nişanım geldi biraz sancılarım başladı ay geliyor herhalde heyecanına girdim film bitene kadar nasıl heyecanlıydım. Güzelce yemek yedik eve geldik yine gram sancı yok . Pazar günü bu sebepten aşırı stresli ve mutsuzdum evden dışarı çıkmadım . En çok strese sokan da sen hala doğurmadın mı sorularıydı. Pazartesi kontrole geldim , hatta hiç sancım olmadığı için yine kızımla geldim fakat doktor kontrolde suyumun azaldığını belirtip acile yönlendirdi , acilde kontrolden sonra yatışımı istedi. Hiç böyle planlamadığımdan salya sümük kızımı anneme bıraktım. 17 gibi eşimle kapıda vedalaştım erkekleri almıyor devlet hastanesi , 20:10 gibi annem geldi sancılarım 90 100 idi ama dayanılıyordu , doktor geldi kontrol edelim derken suyumu patlattı , sancılar kasıklarımdan değil belden geliyordu 21 e kadar böyle sürdü dayanılıyordu hala ama o saatten sonra artık ben neden sezeryan istemedim , çocuk yapmak delilik neler diyorum 2 dk da bir belden öyle bi sancı giriyor kş bacaklarımı kırıyor istemsiz yere eğiliyorum . En son annem ay dayanamıcaksın 4 cm açılman ile kaç saat çekeceksin dedi ki bende çığlık attım ebe geldi sen mi bağırdın dedi dedim ölüyorum hemen 4 -5 ebe geldi , altımda ki bezi açtı bebek geliyor hemen uzan dedi uzanmak mümkün değil bacaklarımı tutamıyordum ki allahım son güç dedim direk devirdim kendimi yatağa , Allah razı olsun perine masajı yaptı ama acıdan çek ellerini yırtıyorsun diyorum yırtılmasın diye yapıyorum kızma bana ıkın dedi bebek geliyor yalan söylüyorsun 4 cm den bu kadar hızlı ilerleyemez derken diğer ebeler hemşireler harikasın sakın bırakma Derken birisi başını kaldır göğsüne inan bitti dedi ve balık kaydı içimden sanki çıktı kızım , inanamadım . O şokla ayağa bile kalktım zor tuttular . Ebeler bile bu kadar hızlı beklemiyorduk dediler . Kucağıma verdiler hemen kıyafetini birlikte giydirdik , çok zayıf bu diye ağladım 3980 gr 52 cm neresi zayıf uzun boylu öyle geliyor dediler . Eşimi annem aramış inanamamış ben aradım hemen görüntülü ağladı bu kadar çabuk beklemiyordum Allah senden de razı olsun çok güçlüsün dedi , sanki o son 20 dakika yaşanmamış gibi silindi herşey çıkınca . Ebe sayesinde dikişimde olmadı yırtığımda . Hala bakıp bakıp inanamıyorum nasıl doğdu diye . Rabbim herkesin sağlıkla kucağına , bir avazda doğurmayı , sıkıntısız şekilde kucağına almayı nasip etsin ♥️🌸