Esraaa21 Merhaba güzel anneler,23+3 haftalık hamileyim ve özellikle geceleri çok kaşıntım oluyor benim gibi bu sorunu yaşayıp vaktinde doğumunu sağlıkla olan var mı?
GoncaClk Esraaa21 36. Haftamdayim son haftalar yaralar çıktı önce sonra kaşıntı ve doktora geçen hafta söyledim kanima baktılar enzimlerim yüksek çıktı sonra safra asiti testi oldum oda yüksek çıktı bugün kontrolüm var gebelik kolestazinda 37. Haftada gebeliği sonlandiriyorlarmis bakalım ne diyecek doktor kesinlikle ihmal alma doktora söyle. Bende keşke önce deseydim diyorum yaralarımı gördü ama bsey dememisti bende çok rahatsız edici boyutta olmayınca dememistm ins geç kalmadım
Glrbebek Hastaneye gittin mi canım. Gitmediysen hemen gitmeni tavsiye ederim. 32+3 üm Ben de öyle oldum bugün gittim karaciğer enzimlerim yüksekmiş. Doktorum yarın dahiliyeye uğra sonra hemen yanıma gel doğumu başlayabilirim dedi uyku uyuyamıyorum şu an.
GoncaClk Glrbebek benimde aynı şekilde enzimler yüksek çıkınca safra asitime bakıldı oda yüksek çıktı gebelik kolestaziymis 36. Haftamdayim doktor 37 sonlandiriyoruz dedi bakalım bugün gidicem
Nur_3961 GoncaClk canim enzimlerin kaç çıktı benimde yüksek ama doktor bana 15 gün sonra testleri tekrar yaptır dedi sadece ve safraya bakmadi dahiliyeyede yonlendirmedi alt 115 ast 83 biluribin direkt 54 ve Kolesterol de yüksek 300 lerde
Glrbebek GoncaClk Allah şifa versin ikimize ve tüm hamilelere. Sıkma canını inşallah sağlıkla kucağımıza verirler
Glrbebek GoncaClk Ben de bugün gittim dün 200 Ken bugün 300 olmuş enzimler. Hemen ilaç başlattılar 3 4 gün deneyelim dediler eğer ilaca olumlu tepki vermezse bende de doğumu başlatacaklar ve daha 33 haftalık olacam aynı zamanda ciğer geliştirici iğneyi de vuruldum . Eğer doğum olursa Yoğun bakıma alınacak olması canımı çok sıkıyor tabi bu şartlarda karnımda olması daha tehlikeli. Allah yardımcımız olsun
GoncaClk Glrbebek canım çok geçmiş olsun ins ilaçlarla düşer ama kötü düşünme hangisi hayırlısıysa Rabbim onu nasip etsin özellikle 37 den sonra anne karnında tehlikeye giriyorlarmis hayırla kucağına al inşallah 🤲🌸
AAsafserkanmerveee31 Glrbebek benimde aynı sey basima geldi şurup verdi doktor çok şükür geçti dahiliye doktoruna gittiniz mi
Glrbebek Deryakzml Benim ilk gün el bileklerimde oldu şiddetli.Geçer dedim sonraki gün ayak bileklerim diz kapaklarım olunca hastaneye gittim
Deryakzml Glrbebek benim de var ama cok şiddetli değil hafif kuruluktan oluyor diyordum simdi bu postu görünce kafama takıldı canim
Glrbebek GoncaClk Ayy Allah yardımcınız olsun ikinizinde inşallah almışsındır şimdi yavrunu kucağına 🥰
Glrbebek Deryakzml Evet kuruluktan dolayı da olabiliyor ama masum bir şey değil kaşıntı takibini yapmak lazım inşallah
GoncaClk Nur_3961 ALP 196 AST 37 ALT 67 Safra asiti 16 sanırım bugün sezeryanla doğumum oldu benim canım
Nur_3961 GoncaClk sağol canım ben o zaman başka bir doktora goruneyim en iyisi gözün aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah
Asli312 Ben şuan 14+5 haftadayım. Geceleri yaklaşık 1 haftadır farklı bölgelerimde kaşıntı oluyor. Doktor kızarıklık ve döküntü yoksa önemli değil dedi ama takip edeceğim devam ederse tekrar danışacağım. Kolestaz olabilir mi bu haftalarda bilmiyorum. Bir de acaba yiyip içtiklerimizle alakası var mı biliyor musunuz? Nur_3961