Dogum yapali 8 hafta oldu ama ben yurt disinda yasiyorum buradaki ebem sezeryandan 10 hafta sonra önerdigini söyledi korseyi. Türkiyede sanirim hemen dogumdan sonra yada bir kac gün sonra kullanilmaya basliyor. Simdi biraz arastirdim ama buradaki sitelerde korsenin karin kaslarinin calismamasina sebep oldugunu okudum. Iyi degilmis yani ve sanirim ozaman hic gitmiyormus göbek.
Kullananlar memnun kaldimi acaba gercekten gidiyormu göbek? Suan alsam gecmi kalmis olurum?