e_beril Çok şükür negatif sonucumu aldım kızlar .Öğlen 1 de doğuma giricem inşallah dua edenlerinizden Allah razı olsun . Allah hepimize sağlıkla sıhhatle evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin .08.02.2022❤️
ElfErk e_beril hayırlısıyla kucaginiza alın inşallah, sonrada pozitif doğum hikayenizi okumak nasip olur umarım 🦋🐣