Cansut Merhaba şuan koronayim ve 30 haftalık hamileyim sol göğsümün altındaki inanılmaz agriyor nefes alamıyorum resmen oksuremiyorum hapsiramiyorum.. ambulans çağırsam mi ? Yoksa korona dan dolayı olur mu böyle şeyler.. aşırı ağrı var
tgba-17 Cansut geçmiş olsun canım büyük ihtimal kas ağrısıdır bende çağırmıştık çünkü istiyorsan çağır en azından için rahat etmiş olur
Terazi90 Cansut kadın doğum doktoruna bi görün istersen ben söylediğimde nst ye bağladılar kasılmalarım çıkmıştı herkesin bir olöaz tabi ama.. aynı dediğin gibi nefes alamıyodum
Burcukara01 En çok belirti 4 üncü gün çıkıyor canım göğüs ağırdı ve dört ağrısı yaşarsın bol bol limon ye o yüzden Allah şifalım versin geçmiş olsun
Cansut Gittim arkadaşlar hava verdiler.. bebekte sıkıntı yok sancı ekranında 155 25 yazıyordu ne demek bilmiyorum ama normal dediler