Esesli Dün geceden beri ishal olacakmışım gibi karın ağrım var. Bazen hafifliyor sonra birden çok fena Ağrı giriyor ağlamak istiyorum resmen. 34+1 im. Erken Doğum tehdidi yüzünden adalat kullanıyorum 5 haftadır. Yaşayan var mı böyle karın ağrısı neden olur ?
goksum Esesli postunuz üstte kalsın diye yazıyorum ama bazen saçma mı acaba dediğimiz şeyler önemli olabilir bunu en iyi doktorunuz bilir geçmiş olsun
Acemimum Esesli ayaklarınızı üşütmüş olabilirsiniz yada yediğiniz bişey dokunmuş olabilir hemen kötüyü çağırmayın bence bişey olmaz inş çünkü bndede oluyor sonra geciyor ama yinede doktorunuza danısmanızda fayda var
Yabrukus Esesli sabah aşırı ishal ve bulantıyla uyandım 33. Haftadayım doğuruyorum sandım kahvaltı bile yapamadım afedersin su gibi geliyodu tuvalet patates haşladı eşim bi soda içtim toparladı beni yediğiniz birşey de dokunmuş olabilir
Tase Esesli Selam canim ayni ilac bende kullaniyorum bendede sancilanma oluyor.. sanci geldigi vakit bebegin oldugu bölge ta gibi olup bi kac saniye sonra yumusuYorsa sancidir. Benim ikinci gebelik ondan biliyorum sncinin nasil oldugunu.. ben sendekinin sanci oldugunu düsünüyorum bi git göster derim halen kesilmediyse bencesenin ilaclari artirmalilar ben 3 cesit kullaniyorum
IlknurUysal bitane tanıdığım ishal oldum sanıyorum meğersem sancılarım başlamış demişti. belkide sancıdır
Esesli IlknurUysal bende dünden beri ishal olacağım sanıyorum. Karnım da sertlikte var ama ilaç kullanıyorum 6 haftadır korkuyorum da
Merveharun Hemen doktorunu ara bacım zaman kaybetme bak zaten erken doğum riskinde varmış 😒 allah yar ve yardımcın olsun
Esesli Merveharun eşim işten gelince acile gidelim diyor. Bende böyle birşey için doktoru aramaya utandım basit birşey mi acaba diye
Merveharun Esesli ne yalan söylüyeyim canım bir bilgim yok ama bir an önce doktorunla paylaş ne olur ne olmaz
Esesli goksum çok teşekkürler. Başlarda hiç sıkıntım yoktu şimdş sanki çok evhamlı biriymişim herkes benden sıkılmış gibi geliyor kimseye birşey soramıyorum. Bi sen mi hamilesin diyecekler artık diye. Ama gerçekten canım yanmasa hiç sesim çıkmaz
Esesli Acemimum bende ayırt edemedim Ya. İshal olacak olsam bu saate kadar olurdum herhalde diyorum. Hiç birşey de yiyemiyorum sabahtan beri bi börek yedim sadece
Acemimum Esesli yani risk olunca hersey tedirgin ediyor insanı haliyle ama erken doğumun tek belirtisi bu değil uzanın dinlenn , doktorunuza başvurun ama mutlaka , belki sancıda olabilir dedikleri gibi en azından ne oldugunu bilirsiniz
Esesli Acemimum yatıyorum dünden beri gece bile Ağrı uyandırdı zaman zaman. En son arefe günü acile gittim açıklık yoktu ama nst de 40 ın üstün de sancım çıktı. 1 tane diye önemsemedi acil doktoru
Acemimum Esesli acil doktorları öyle ya başından savıyor resmen özel hastane falan varsa açık nöbetçi dr falan oluyor onlara gidin yada direk doğumhaneye çıkın o zaman ilgileniyorlar en azından ilaç falan verir belki inşallah vaktinde doğar bebişiniz
Esesli Acemimum özel acilde nöbetçi doktor olmadığı İçin devlete gidiyorum normalde doktorum öZelde. İnşallah hayırlı zamanda gelir Ya
Esesli Yabrukus işte ishal olsam anlayacağım tamam ondan diyeceğim ama ishalim de Yok sadece geceden beri bi karın ağrısı var. Dün pek birşey de yemedim ama inşallah geçici birşeydir
Yabrukus Esesli erken doğum tehdidin varsa görün bence doktora ne kaybedersin ama muhtemelen ishal başlangıcıdır
Esesli Tase kasılmalarım oluyor ilaç kullandığım halde. Bebek hareket etmiyor karnım tamamen sert bebeğin olduğu yer daha da sert. Doktorum 4 tane kadar içebilirsin dedi ama oda çok geliyor. Ama dünden beri kasılmadan daha farklı bi Ağrı bu. Hafifliyor geçti derken birden şiddetli bi Ağrı