Pmkms canım benimde öyleydi 38 haftada baya korktuk taş gibi semserti cok az kımıldiyordu bebeğim gittik hep sanci çıkıyordu ama ben hiseetmiyordum 1 hafta yattım hastanede ulturosonla takip attılar bebek sağlığı acısından ben hissetmedim hic ağrı acılmamda olmadi suniyle sonuc sezaryen oldum rabbim bi avazda kurtarsin inşallah ❤