sysydm Kızlar sürekli tuvalete gidiyorum 28+4 üm erken doğum belirtisi olabilir miii baskı hissediyorum sürekli gidiyorum ilk gebeliğim :(
Bahar1508 sysydm yok benimde öyleydi karnın büyüdüğü icin idrar torban sıkışıyor alışması gerekiyor vücudunun 1-2 haftaya geçer
Imasleeper sysydm olamaz çünkü herkes öyle canım bebek baskı yapıyo çok doğal ben tuvaletten çıkıyorum odaya yürürken yine geliyo hiç abartmıyorum 😂😂
Mikmikbuk sysydm Aynııı. 28+6… 10 gündür tuhaf bişiler oluyo vucudum da . En duygusal en hastalanmaya yakın şişkin dönemimi geçiriyorum. Karnımda baskı var gerginlik var. Çişim ucunda 😁 bence 3. Trimester hoşgeldin durumları alışıcaz bi haftaya
sysydm Mikmikbuk ayy içimi çok rahatlattınızzz çok teşekkür ederim 💕 erken doğum belirtisi sandım ağlıyorum😜😜
Fatoo33 27 haftamda bende öyleyim tam yatağa geri gidiyorum derken pat aslında daha yeni başlıyoruz oluyor 😂doktorum normal olduğunu söyledi