Zelaldua ben hiç pişman olmadım doğumum çok zor olmasına rağmen. Benim çatımla ilgili problemim vardı, onun dışında sancı esnasında neden sezaryen tercih etmedim diye sorgulamadım değil 😁 ama iyiki normal doğurmuş. 2.gebeliğim, inşallah yine normal doğurmak nasip olur. Benim hiç kesim yok, içerden bebeğim yırttı sadece 5 dikişim orda var. Onu da hissetmedim zaten lokal anesteziyle dikti doktorum. Bu süreç biraz da yanınızdaki ebelerin desteğiyle kolaylaşıyor. Hatta büyük payı var diyebilirim. Benim ebelerim çok iyiydi. Beni çok rahatlattılar psikolojik olarak, o yüzden sakin kalabildim