ikramomm biz de 5. Günümüzdeyiz, eşimden bulaştı bana da. O bir gece sıkıntı çekti ben acillik oldum çok kötüydü ilk 3 gün hele ilk gün.. Rabbim tüm gebeleri korusun gerçekten insanın aklı çıkıyor, ağrıdan inleye inleye ağlıyordum ben.. Bol vitamin tüketmeye bakın lütfen, hem takviye hem meyve olarak zorla zorla yedim ben. Bir de enfeksiyon kaptığım için dut kürü yaptım, alerjik astım da olduğum için öksürüğüm artar nefessiz kalırım diye sarımsaklı süt ve kozalak macunu tükettim. Vücudunuzun ihtiyaçlarına göre hareket edin mutlaka, Rabbim şifa versin 🌼🤲