Bende alışveriş yaptım ordan tam 22 günde kargoya verildi üstelik sürekli mesaj attım görmüyorlar en son kırıcı konuştum öyle olunca hemen cevap verdiler işte bizim emegimize bu şekilde konuşmayın bazı aksilikler oldu isterseniz geri ödeme yapalım isterseniz iki gün içinde ürünler çıkacak bekleyin vs dediler bende bekledim neyse ürünler geldi ama kargo takip numarası vs asla yok evde değilken bı baktım site görevlisi arıyor böyle böyle kargonuz gelmiş bende neyse al dedim almış baktım o kargo ürünlerde sıkıntı yoktu sıkıntı şöyle oldu ben kargo ücreti ile birlikte ödeme yaptım kargocu tekrar ücret istedi 12 TL bende mesaj attım sayfaya ben zaten ödedim niye birdaha kargo ücreti çıktı diye işte yanlışlık oldu bilmem ne dedi ben size pazartesi yollayım iban atin dedi bende verdim ne para geldi ne bı şey 12 TL de değilim de bı iş yapıyorsanız arkasında durun yani birdaha da yazmadım başımın gözümün sadakasi olsun…