Patito__ Normalde benim boyle kahverengi baslar bir iki gune adet oluyorum ki ağrılarım da o yönde.Eger olmazsam ben de test yapicam artık sanırım.Olmazsa kısmet diyeceğiz artık napalım.Üzüldüm artık ama önümüzdeki döneme de geçemiyorsunuz bu şekilde hastalanmadan.Tüm sürec sekteye uğruyor çok çok haklısınız😑