Patito__ Yalnız anlayamadigim sey bu ay stresli degildim,beslenmeme zaten asiri dikkat eden biriyim.Kilom 51 neden gec yumurtladim.Ilk kez oldu bu kadar.Pko falan olmayayım da😣Doktorum yatkınlıgınız var beslenmeyle toparlariz dedi.Glisemik indeksi dusuk besleniyorum 2 yildir.Umarım ise yaramistir 😥