Nurhayat20 konu sadece aldırmak değil. Bebeğinizin doğar doğmaz herhangi bir özel gereksinim tedavi ihtiyacı var mı ve ailenin kendini maddi manevi buna her anlamda hazırlaması için öğrenmenin en iyi seçenek olduğunu, bebeklerin hastalıklarını anne karnında daha iyi saptanabildiğini doğunca hem daha zor hemde zaman kaybı olacağını söylemişti. Düşününce gerçekten mantıklı. Ben eğer içiniz rahat etmiyorsa böyle bi zararsız yol olduğunu söylemek istedim🙏🏻