Kendimi yordugum günden beri toplasan 2 3 kere nokta kadar pembe leke geldi, durdu. Doktorumu aradım progstan dedi. Yatıp Şimdiden dinleniyorum. Simdi ise kahve akıntıya döndü peçeteye sildim geldi bu ne demek oluyor. Geçmişte dusugum var ama kanama olmuştu artık kafamda takmıyorum. Kötüye yormak istemiyorum. Hafiften ağrılar var normalmiş. Cuma randevum var beklemedeyim. Geldi mi sizin başınıza da ?