Zeynepli0135 Kızlar 35+1 olduk sabahtan beri regli olucakmışım gibi kasıklarımda dizlerimde çok fena agrılar var bir kaç gün önce gittim kontrole bir sorun çıkmadı benim gibi bu sorunu yaşayan anneler varmı ne önerirsiniz agrılara
semakulekci Zeynepli0135 35+4 bende de var canım heralde yalancı sancı dedikleri şey bunlar çözümü ılık duş bol su ve yürüyüş olabilir yalancı sancılar bu şekilde geçiyor ama gerçek doğum sancısı geçmiyor
Zeynepli0135 semakulekci süreklide havanın bozuk olmasından dolayı evdeyim dedigin gibi yürüyemiyorum pek ondanda olabilir ama duş gerçekten iyi geliyor
semakulekci Zeynepli0135 Evet canım havalar soğuk yağmurlu evde yapabiliyorsan ev içinde yürümeye çalış git gel otur sonra geçiyor mu bak bakalım elden başka birşey gelmiyor malum doğum haftasına yaklaştık artık normal bu sancılar