elaweannesi aynen canım ilk de geç olmuştu hatta onda hiç sandım falan da olmamıştı elle muayene edene kadar 39+4 de muayene etti doktor 2 cm açıklık var gece sancın başlar tetikler dedi gece yatış yaptım sabah sancım başladı öğlene doğurdum çatı dar değildi şükür baş da uzun zaman aşağıdaydı bunda da aşağıda bi kaç haftadır ha geldi ha gelecek diye bekledik ama yok bakalım yarın ne olacak